Alimentatia sanatoasa prelungeste viata femeilorWednesday, 25 June 2008 14:45 wellness - sanatate Femeile care mananca in special fructe, legume, fasole sau cereale traiesc mai mult decat cele care urmeaza o dieta specific americana, spun cercetatorii. Intr-un studiu care a implicat aproximativ 27,000 de femei, cercetatorii de la Universitatea Harvard au descoperit ca femeile care mancau astfel de alimente prezentau o speranta de viata mai mare decat cele care tineau diete occidentale, bazate pe grasimi si carne si mai putin pe fibre. Femeile care tin o dieta sanatoasa, compusa din fructe, legume, cereale integrale, peste si carne de pasare prezinta un risc mai redus in a face un atac de cord. Cercetatorii vor sa recomande o dieta sanatoasa, bazata pe un consum diversificat de alimente, pentru a se renunta la dietele drastice, care se bazeaza pe lipsa unor substante din organism. "In ceea ce priveste criteriul longevitatii, trebuie sa existe o alimentatie diversificata, numita si dieta prudenta, spre deosebire de dietele traditionale care se bazeaza pe un singur tip de alimente", spune Dr. Christin Heidemann, de la Institutul German de Nutritie Umana. Femeile au fost urmarite timp de mai multi ani, din 1984 pana in 2002. Odata la doi sau patru ani, femeile raportau detalii legate de obiceiul de a fuma, consumul de vitamine, nivelul de activitate fizica, stil de viata. Dupa 18 ani de urmarire, aproximativ 6,000 de femei au murit. Echipa lui Heidemann a descoperit ca o femeie din cinci care tinea dieta prudenta era mai putin expusa riscului de a muri in urma unui atac de cord decat cele care tineau dietele drastice, cum ar fi cea vestica. Cele care tineau dieta occidentala prezentau un risc de 22% mai crescut de a muri din cauza unui atac de cord, si 16% mai expuse unui cancer. "Aceasta cercetare isi propune sa ajute la promovarea unei diete sanatoase, bazate mai mult pe fructe, legume, cereale integrale, peste si carne de pasare decat carnea rosie, cereale rafinate si dulciuri.", a spus Heidemann. Sursa: Reuters
|
Tinuta de vedeta: Kate MossTinutele supermodelului Kate Moss sunt cel mai adesea simple si elaborate in acelasi timp, ducandu-ne cu gandul la inconfundabilul farmec parizian.Cum asortam fardul de ochiDe multe ori ne este greu sa gasim machiajul potrivit pentru o anumita tinuta, cu atat mai mult cu cat in acest domeniu nu exista "solutii" prestabilite. Insa cunoasterea catorva reguli simple de asortare a fardului de ochi ne poate veni in ajutor. In curand...
Ultimele mesaje de pe forum. Tu ce parere ai? |









Femeile care mananca in special fructe, legume, fasole sau cereale traiesc mai mult decat cele care urmeaza o dieta specific americana, spun cercetatorii.
Odata la doi sau patru ani, femeile raportau detalii legate de obiceiul de a fuma, consumul de vitamine, nivelul de activitate fizica, stil de viata. 






